- 021-22683298
- 021-22683385
- Info@bamgroup.ir
- Sat - Wed: 8:00 - 17:00
گروه بام به 100 اصل کیفیت زیر متعهد است:
1- توجه و یادگیری مداوم از مشتریان
2- جمع آوری اطلاعات کمی به منظور تعیین سطح رضایتمندی مشتریان
3- جمع آوری اطلاعات و تحلیل شاخص های پاسخ منفی مشتریان، همانند شکایات
4- جمع آوری اطلاعات کمی و تحلیلی جهت بررسی سطح رضایتمندی رقبا
5- شناسایی کلیه حوزه های مشتریان و تشخیص بخش ها و گروه های بازار مربوط به شرکت و رقبا
6- محک زنی نتایج و گرایش های کنونی: عقاید مشتریان و تمایلات رفتاری کنونی
7- استراتژی پاسخ: بهبود و توسعه محصولات و خدمات طبق نظر مشتریان
8- تجزیه و تحلیل و پیش بینی گرایش ها، خط سیر آینده و نیازهای در حال ظهور بازار
9- تصمیم گیری استراتژیک به منظور افزایش وفاداری مشتریان
10- برنامه های استراتژیک به منظور حفظ و افزایش سهم بازار
11- حفظ و بهبود هویت سازمانی به عنوان سرمایه اصلی شرکت
12- توسعه و به روزرسانی تصویر محصول و ارزش برند
13- تحقیق پیرامون گرایش های بازاریابی به منظور ضمانت آینده برنامه ریزی شده
14- تحقیق برای ایجاد خلاقیت در تبلیغات اثربخش در تمام رسانه های ممکن
15- استفاده از تلویزیون و رادیو برای اعلام تأخیرات کوتاه مدت
16- استفاده از برنامه های ترفیعی به عنوان محرکی برای فروش
17- فروش، بیشترین بهره گیری از تصویر محصول و گرافیک به عنوان “فروشنده خاموش” در نقطه فروش
18- انتخاب دقیق نمایشگاه های تجاری به عنوان نقاط رویارویی فروشندگان و خریداران در هر بخش
19- برانگیختن روابط عمومی به عنوان بخشی از فلسفه سازمانی
20- نصب شبکه هایی چون اینترنت به عنوان رسانه ای برای تعامل اطلاعات جهانی
21- برنامه های محک زنی دوره ای و مستمر
22- فرآیند سیستماتیک داده های محک زنی داخلی و خارجی
23- آنالیز و ارزیابی دوره ای نتایج محک زنی
24- انتخاب شرکت های الگو، رهبر بازار برای محک زنی و انجام فرآیند مقایسه
25- ایجاد شبکه دائمی محک زنی مربوط به شما
26- محک زنی عملیاتی فعالیت های خاص
27- محک زنی عملکرد کلی شرکت
28- محک زنی رقبا از منظر محصولات و خدمات
29- محک زنی رقبا از منظر روش های اداری و فرآیندهای تولید
30- تصمیم گیری برای بهبود و برنامه های عملیاتی بر مبنای تجزیه و تحلیل محک زنی
31- انتخاب و استفاده از داده ها به منظور دستیابی به اهداف کسب و کار
32- سیستم ها و روش های مناسب جهت جمع آوری، ذخیره و پردازش داده ها
33- مدیریت داده ها و اطلاعات: سرعت، دسترسی و اعتبار
34- ارزیابی و تجزیه و تحلیل داده ها برای پشتیبانی از برنامه استراتژیک و سیستم های مدیریتی
35- انتقال و انتشار اطلاعات مرتبط با هر بخش یا واحد شرکت برای افزایش رقابت و عملکرد
36- تجزیه و تحلیل داده ها، تفسیر و نتیجه گیری از اطلاعات با در نظر گرفتن موقعیت رقابتی شرکت و محصولاتش در مقایسه با رقبا (محک زنی)
37- یکپارچگی و ادغام و رتبه بندی منابع متفاوت اطلاعات برای کمک به دیدگاه کلی شرکت
38- متصل کردن بازار و پاسخ مصرف کننده به بهبود کیفیت محصولات و خدمات به منظور منفعت های اقتصادی
39- جمع آوری و پردازش داده های داخلی شرکت مانند بهره وری، عملکرد، غیبت، چرخه های زمانی، هزینه ها و موجودی انبار
40- توجه به روابط علت و معلولی در تفسیر داده ها به عنوان مبنای تحلیلی محکم برای تصمیم گیری
41- وضع رهنمودها، خلق ارزش ها و اهداف شرکت
42- ایجاد و حفظ یک سیستم اثر بخش رهبری و ارتباطات داخلی
43- توزیع کارامد نقش ها، عملیات ها، مسئولیت ها و ایجاد راهکارهایی برای مدیریت واحد در تمامی سطوح
44- ارزیابی و بهبود اثربخش سیستم رهبری و ارتباطات داخلی
45- تجزیه و تحلیل عملکرد واقعی و توسعه پتانسیل های پنهان و روش های سازماندهی در شرکت به منظور دستیابی به اهداف و توسعه برنامه ها
46- کشف و حذف موانعی که موجب از دست دادن چشم انداز، عدم کارایی و کندی در تولید و مدیریت می گردد
47- ارتباط بین تصمیمات مدیریتی، هدف گرایی، ارزش ها و برنامه های شرکت
48- سیستم یکپارچه مدیریت اطلاعات با دسترسی سریع برای مدیریت به منظور مرور نتایج و دستاوردهای بخش های کاری
49- مکانیزم مشاوره و تصمیم گیری سریع به منظور بهبود انعطاف پذیری و سرعت پاسخگویی همه بخش های شرکت
50- انضمام به اجتماع و محیط زیست، حساسیت نسبت به اخلاق و قانون در رویه ها و اهداف
51- آگاهی از جایگاه یابی شرکت
52- برنامه قیمت گذاری کوتاه مدت و میان مدت
53- اهداف روزانه کارمندان بر اساس فرهنگ سازمانی متداول
54- در نظر گرفتن نظرات مشتریان برای محصول یا خدمت بر اساس چرخه های فروش
55- برنامه ریزی کوتاه مدت و بلند مدت نیروی انسانی با در نظر گرفتن مزایای آموزش
56- تعریف مکانیزم های کنترل برای اندازه گیری پیشرفت ها و موفقیت ها در سطوح مختلف شرکت، از مسئولیت های دپارتمان ها گرفته تا اشخاص
57- راهکارهای پیشرفت، عقلایی کردن مصرف بهینه منابع با تمرکز بر افزایش سودآوری
58- جمع آوری اطلاعات مربوط به گرایش ها، چالش ها و تقاضاهایی که بر فرصت های آتی شرکت تأثیرگذارند
59- رویکرد تنوع محصول در بازار و نگاهی مداوم به آینده برای درک هر چه بهتر روش های رقابتی
60- تجزیه و تحلیل و انعطاف پذیری در فرآیندهای برنامه ریزی و تصمیم گیری استراتژیک در جریان فرآیند اجرا
61- برنامه ریزی نیروی انسانی، تهیه لیست سمت های سازمانی به همراه مهارت های مورد نیاز در راستای استراتژی شرکت
62- استخدام، انتخاب و به کارگیری کارمندان جدی
63- جمع آوری اطلاعات، ارزیابی و بهبود کارایی شرکت در حوزه های افراد، گروه ها، بخش ها و کل شرکت
64- توسعه نیروی کار توسط آموزش در کلیه گروه ها و در تمامی سطوح کارکنان
65- شناسایی کلیه حوزه های مشتریان و تشخیص بخش ها و گروه های بازار مربوط به شرکت و رقبا
66- روش ها و ابزار ایجاد یک محیط سالم از نظر ایجاد انگیزه، رفاه و توسعه شخصی کلیه کارمندان شرکت
67- سیستم هایی در جهت ارزیابی، تشخیص، پاداش و انگیزش فعالیت های فردی و گروهی
68- شرکت کردن تمامی سطوح کارمندان در جریان تصمیم گیری ها در راستای افزایش انعطاف پذیری، پاسخگویی سریع و عملکرد عمومی
69- شناسایی مشکلات و عوامل بازدارنده عملکرد نیروی کار در سطوح بالا
70- فعالیت های غیر کاری که موجب رضایت و انگیزش کارمندان می شود
71- آموزش فنی کارکنان از طریق دوره های تخصصی
72- آموزش مدیران عالی؛ مدیریت کسب و کار
73- آموزش پیوسته هر کدام از سمت های شغلی مشخص
74- آموزش برای یادگیری تکنولوژی جدید
75- سمینارهای حرفه ای برای برنامه های میان مدت و بلند مدت آینده
76- دوره های مدیریت و کیفیت به عنوان یک مفهوم سودآوری
77- سمینارها و انجمن ها برای توزیع کنندگان، نمایندگان، مشتریان و تأمین کنندگان
78- جلسات آموزشی برای کارمندان جدید، دقیقاً بر اساس شرح شغلی موجود در مقررات عملکرد شرکت
79- دوره های خاص در زمینه های زیست محیطی و کاهش ضایعات
80- تشویق کارمندان برای دنبال کردن فعالیت های آموزشی مربوط به فعالیت شرکت خارج از برنامه زمانی کاری
81- تعریف و مفهوم مدیریت و حوزه های تولید تجزیه شده بر اساس اهداف آن
82- طراحی و تولید محصولات و خدمات
83- سیستم تولید و توسعه امکانات
84- یکپارچه سازی و هماهنگی میان بخش های مختلف شرکت
85- مدیریت تحویل بر اساس فرآیندهای اصلی تولید
86- شناسایی حوزه های اصلی فرآیند تولید در جهت کاهش مشکلات
87- پیاده سازی فعالیت های انضباطی لازم برای حفظ کارایی و عملکرد کلی در مورد نیروی انسانی
88- شرکت دادن مشتریان در تغییرات فرآیندها، به خصوص شرکتهای خدماتی
89- بهبود عملکرد از دیدگاه مشتریان (کیفیت بهتر) و از دیدگاه شرکت (سودآوری بیشتر)
90- مدیریت کیفیت با در نظر گرفتن تأمین کنندگان، به خصوص تأمین کنندگان حیاتی شرکت
91- تمرکز بر روی فعالیت های با بیشترین سودآوری
92- نتایج مالی گره خورده با فرآیند تولید
93- نتایج عملکرد و اثربخشی نیروی انسانی
94- اثربخشی و همکاری از طرف تأمین کنندگان
95- انتخاب گزینه های سودآورتر
96- اندازه گیری نسبت کیفیت به هزینه بر اساس شکایات
97- سرمایه گذاری در تکنولوژی جدید
98- محک زنی نسبت حاشیه سود در میزان سرمایه گذاری در صنعت
99- میانگین سرمایه گذاری تدارکات برای استهلاک سرمایه کوتاه و بلند مدت
100- استراتژی های سرمایه گذاری مجدد به عنوان تضمینی برای استمرار شرکت
گروه بام یکی از موفق ترین گروه های صنعت ساختمان در ایران است که با بهره گیری از تیم های مهندسی توانمند و کارآمد، طراحان خلاق و زبردست و فنآوری های نوین ساخت، ایجاد کیفیت برتر را در انواع ساختمان های مسکونی لوکس، مراکز اداری، تجاری و رفاهی، انبوه سازی و مراکز بهداشتی درمانی، به عنوان برگی زرین در کارنامه افتخارات خود دارد.
- 02122683297-8
- تهران، بلوار اندرزگو، ابتدای کوچه وطن پور شمالی ، پلاک 5
- 08:00 - 17:00
All rights reserved © 2017 Bam Group Company . Privacy Policy